dilluns, 8 de juliol de 2013

Cal aclarir urgentment si tinc la confiança de l'Assemblea

Al cap de pocs dies d'aquella assemblea del 25 de maig, els primers dies de juny, hi va haver una primera reunió de la nova Junta de Pares, suposo que més aviat de tràmit i encara amb la presència dels membres que se n'anaven, tal com es feia sempre que hi havia renovació de càrrecs. De fet, la primera reunió efectiva de la nova Junta estava convocada pel dia 8 de juny i jo el dia anterior els vaig fer arribar a través del President aquest escrit:


 Volia clarificar sense perdre temps si continuava o no tenint la confiança de l'Assemblea i això només es podia saber convocant-ne una reunió extraordinària. Com que jo no la podia convocar demanava que la convoqués la Junta en el termini més curt possible. Allà jo tornaria a exposar la feina que fèiem, els principis que ens guiaven, i ells que decidissin si els interessava o no tirar-ho endavant. Per què hi hagi guerra hi ha d'haver dos bàndols i en aquell cas només n'hi havia un: ni jo ni els qui treballaven al meu costat no estàvem disposats a entrar en cap batalla i era qüestió simplement de que decidís ben aviat aquella qüestió qui tenia l'autoritat per fer-ho.
Vegi's com demanava també que hi fossin convidats els professors i els alumnes dels cursos superiors. No és cap detall, és una qüestió de coherència.
Demà mateix posaré la còpia de l'acta de la reunió de la Junta del dia següent i podreu observar què hi va passar.
Per cert, un petit detall: heu observat el logotip que encapçala aquest escrit? No feia gaire que l'havíem estrenat i mostrava el sentit de treball en col·laboració i de convivència entre tots que volíem impulsar en tota aquella nostra labor educativa.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada